اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

دو پوستر جدید از TENET، فیلم جدید کریستوفر نولان

  • کد خبر: ۳۲۶۳۸
  • ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
دو پوستر جدید از TENET، فیلم جدید کریستوفر نولان
فیلم Tenet (تنت) کریستوفر نولان، بعد از یک‌بار تأخیر، در روز چهارشنبه (۲۲ مردادماه سال جاری) اکران می‌شود. به تازگی دو پوستر جدید از این فیلم منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شرکت برادران وارنر حالا برنامه‌های دقیق خود برای بازگشت به سینما‌ها را اعلام کرده است. مطابق این برنامه‌ریزی، در روز جمعه (۱۰ مرداد ۱۳۹۹ / ۳۱ ژوئیه)،  فیلم Inception (تلقین) به مناسبت ۱۰ سالگی‌اش پخش می‌شود. البته شرکت برادران وارنر در قبل و بعد همه‌ اکران‌های مجدد «تلقین» به مدت دو هفته، تیزر‌هایی دیده‌نشده از آثار مورد انتظار خود را به‌صورت اختصاصی پخش خواهد کرد؛ تیزر‌هایی که احتمالا به محصولاتی همچون دو فیلم Dune (تل‌ماسه) دنی ویلنوو و «بتمن» (The Batman) مت ریوز تعلق دارند. پس از آن که اکران دو هفته‌ای «تلقین» به پایان رسید، تیزر‌های نام‌برده در اینترنت هم پخش می‌شوند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ۲ پوستر جدید از فیلم Tenet منتشر شده که تمرکز آن روی شخصیت جان دیوید واشنگتن است و در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید.

 

دو پوستر جدید از TENET، فیلم جدید کریستوفر نولان

 

دو پوستر جدید از TENET، فیلم جدید کریستوفر نولان

همچنین اشخاصی که برای بازبینی «تلقین» قدم به سالن‌های سینما بگذارند، در آستانه‌ اکران «تنت» فرصت‌دیدن تریلری اختصاصی از تازه‌ترین اثر کریستوفر نولان را هم پیدا خواهند کرد؛ فیلمی که کارگردان آن تاکید می‌کند ارتباطی با سفر در زمان ندارد و به وارونگی زمان گره خورده است. داستان فیلم Tenet هم مرتبط با جاسوسی‌های بین‌المللی است و هم با نظریه کوانتومی فضا-زمان ارتباط دارد.  
 


 
نقش‌آفرین‌های اصلی این اثر نیز جان دیوید واشینگتن،  رابرت پتینسون و الیزابت دبیکی هستند. در این بین کنت برانا هم به‌عنوان یکی دیگر از بازیگر‌های اثر می‌گوید در طول چهل سال فعالیت سینمایی، هیچ فیلم‌نامه‌ای را به اندازه‌ Tenet به‌صورت پیاپی نخوانده است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->